Somad Jago Mude Kebon dalem

Posted on


EPISODE KETIGA

“Mad, mari lu..”
“Aye Kong..”

“Sekarang ude waktu nye gue cerite riwayat permaenan yang lu dapet dari babe lu,
waktu kite masih mude -gue ama engkong lu DulAmit- , betemen baek
ampe kayek sodare kandung. Kite bedue juge same-same doyan belajar maen pukulan..
Ampir semua pelosok kampung di Betawi kite jelajahin nyari guru pukul,
beguru ke macem-macem maenan.
Dari Merunde kite dapet, dari Tenabang, Rawe Belong, Kemanggisan, Kampung Rawe
, Kampung Benteng, Petojo, Ampe ke Bekasi ame Depok.
Engkong lu Si Dul Amit paling demen ame maenan yang keras-cepet
lu tau kendiri kan badan nye udaeh tue aje masih keker. Die juge cerdik,
dari semue maenan yang dipelajarin, di cipte in maenan kendiri
di ringkes, kayak yang lu udah apal entu.
Nah, asal lu tau aje, dari langkah satu aje tuh maenan udah muter empat penjuru,
kalo sodare kite nyang dari Jawe atawe sunde bilang PANCER
Coba lu peratiin.
Langkah lu udah lemes, udah alus gue paling cuman kasih lu kaedah-kaedah nye aje.”

“Nah engkong kendiri pegi mane ceritenye?”

“Gue emang demen maen pukulan, tapi laen ame engkong lu almarhum,
gue lebih nekunin kaedah nye maenan, gue kagak bikin maenan baru..
kalo udah paham kaedah nye, lu kagak perlu ngapalin langkah ame jurus lagi,
di kalangan kan kagak perlu apalan, kagak perlu mikir. Kayak tadi siang, begitu lu mikir
gw bise tau, dan gampang banget jatohin lu”

“Aye belon paham, Kong?”

“Ntar juge lu paham, pelan-pelan aje dulu..
Yang utame lu kudu paham dulu, kalo maen pukulan tuh sebenernya buat ngasah batin
habluminallah wa habluminannas..”

“kalo habluminannaas aye paham kong, tapi kalo maen pukulan buat
hubungan kite ame Alloh pegi mane jalannye?”

“Heheheeee….entu die nyang orang kagak banyak tau,
mulein sekarang lu kudu ngarti, Alloh bersifat Rahman dan Rahiim,
pengasih dan penyayang, atas dasar entu Alloh nyiptain mahluk termasuk kite, manusie.
Sifat kasih sayang eni kudu kite jage dan per tanggung jawabin. Nah, orang yang bise
maen pukulan kudu bise nerapin nih makne, jangan mentang-mentang jago
se wenang-wenang ame orang laen. Lu di kasih berkah bise maen pukulan,
jangan asal nge beri aje, lu kudu tanggung jawab ame tiap perbuatan lu
kalo lu udah bise begitu, berarti lu udah ngejalanin perentah Alloh,
artinye lu udah ngejalin hubungan ame Yang Kuase, paham lu?”

“Sedikit, kong..”
“Dasar lu badan doang nyang diempanin, heheheee…”
Nyang kedue, Maen Pukulan atawe silat kagak ade nyang bagus juge kagak ade nyang jelek.
Bisa bagus ato jelek tergantung kite nye kendiri. Jangan pernah lu anggap sepele maenan orang.
Sikap takabur, sombong, riya’ cuman bikin lu kagak awas..

Nyang ketige,
Jangan sekali-kali lu punye niat nyelakain musuh,
sebise-bise nye hindarin bekelai, kalo terpakse juge lu hindarin
nyerang daerah bahaye di badan musuh lu, paham?”

“Paham, kong..”
“Tumben lu bise paham…ngomong-ngmong, pegimane hubungan lu ame enur?
gue liat lu bedua mingkinan lengket aje…”

“Bujug dah, engkong lagi ceramah silat, kenape jadi nanyein enur?, engkong cemburu ma aye?

“Huahahahahaaaa….tenang aje, Mad. Urusan Babe nye Enur ntar gue nyang beresin..”

Sreeettt…Nyawe si Somad ngedadak loncat,
ati nye jejingkrakan. Nur…Nur Qomari, tunguin Abang ye..

-bersambung-

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s